سنگ نمره بندی شده

سنگ نمره بندی شده چیست؟

سنگ دانه بندی یا سنگ نمره بندی شده از حیث اندازه ، شکل و رنگ از ارزان ترین و زیباترین و متنوع ترین مصالح در فضا سازی ، ساخت گذرگاه ها و محوطه سازی می باشد. سنگ دانه بندی از فک کوبی و سنگ کوبی سنگهای مرمریت، گرانیت، تراورتن و … بدست می آید. سپس سنگ های کوبیده شده را الک کرده، پس از فیلتر کردن از الکها با مشهای مختلف، دانه بندی متنوعی از سنگها تهیه می نمایند.

استفاده از سنگ دانه بندی شده یا همان شن رنگی دارای فواید زیادی در نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز است . شن رنگی ضمن ایجاد هماهنگی با محیطی که از آن استفاده میگردد، می تواند به سرعت و با کمترین هزینه نما سازی و محوطه سازی خانه ، برج ، باغ و ویلای شما را متحول و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کند.

یکی از فواید استفاده از سنگ رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است. سنگ هایی که بصورت مصنوعی رنگ آمیزی شده باشند در برابر نور خورشید پایداری ندارند و بعد از گذشت زمان کوتاهی رنگ و چسبندگی خود را از دست داده که علاوه بر ایجاد تاثیری منفی در منظر محیط ، به خاطر وجود ترکیبات شیمیایی رنگ به بافت خاک و محیط زیست نیز آسیب می رسانند بنابراین نظر به استحکام و تنوع رنگ ، این شن ها و سنگ های دانه بندی شده بهترین انتخاب برای نما سازی ساختمان (نمای سیمانی شسته و … ) ، محوطه سازی (باغ ، ویلا ، پارک ، منظر و… ) ، صنایع موزائیک سازی ( واش بتن و… ) ، مسیر های ماشین رو می باشند.

مقالات مرتبط

منابع و مآخذ

  1. سنگ دانه بندی
  2. سنگ بری معنوی

کارگاه سنگ و بلوک ایران مرکز پخش و عرضه کننده انواع پودر سنگ، پودر سنگ جوشقان، مواد آبگریز، سنگهای دانه بندی شده و سنگهای تزئینی می باشد.

کیسه های پودر سنگ در بسته بندی های 30 کیلوگرمی عرضه می شود.

محصولات به تمامی نقاط کشور بنا به درخواست مشتری ارسال می گردد.

مدیریت فروش: یحیی حامدی

تماس با ما:

  • موبایل : 09127102557
  • پست الکترونیک : info@sang-co.ir
  • پایگاه اینترنتی : http://www.sang-co.ir
  • کانال تلگرامی : https://t.me/sang_co
  • تلگرام : @Yahya_Hamedi