سنگ جوشقان شهیادی

انواع سنگ جوشقان

سنگ جوشقان شهیادی

سنگ جوشقان شهیادی
سنگ جوشقان شهیادی

سنگ مرمریت جوشقان شهیادی دارای دو سینه کار معدن در جوشقان میمه اصفهان است که سنگ مرمریت جوشقان در درجات سوپر ،روشن و با رگه های صورتی و گلبهی است و درجات پایین تر آن گلهای کالباسی زیادی در آن دیده میشود. سنگ معدن شهیادی زمینه سفید و خطوط و دانه های ریز سیاه در آن دیده میشود. سنگ مورد استفاده در ساخت برج آزادی (برج شهیاد سابق) تهران که توسط مهندس حسین امانت در سال 1349 ساخته شد، از نوع سنگ مرمریت شهیادی است.

 سنگ مرمریت جوشقان شهیادی آب را به میزان نسبتاً بالا جذب می کند. بنابراین استفاده از آن در مکانهایی که میزان زیاد رطوبت دارند مناسب نمی باشد. قیمت این سنگ قیمت مناسب بوده و بدلیل روشنایی آن مورد پسند مشتریان است.

کاربرد سنگ جوشقان شهیادی

بدلیل قیمت مناسب، انعکاس نور و رنگ این سنگ، بیشتر از قسمت های داخلی ساختمان مانند نمای دیواره داخلی ساختمان، پله و قاب آسانسور استفاده می شود. از سنگ مرمریت جوشقان شهیادی اغلب بصورت تایل و طولی در کف سالنهای پذیرایی و اتاق ها استفاده می شود. قیمت سنگ مرمریت جوشقان شهیادی بستگی به رنگ و روشنی سنگ،کیفیت تولید و ابعاد سنگ دارد و هر چه سنگ روشن تر و گم رگه و کم فسیل باشد از درجه بندی بالاتری برخوردار است و همچنین سایز سنگ در قیمت سنگ تاثیر مستقیم دارد.

سنگ مرمریت جوشقان شهیادی دارای سورت های مختلفی هست و هر کدام از آنها ویژگی خاص خودش را داراست و در بازار عرضه میگردد. 

  • سنگ مرمریت شهیادی (خال مشکی ریز با تم سفید )
  • سنگ مرمریت جوشقان  ( گل کالباسی ، فسیل دار با تم گلبهی )

آنالیز سنگ جوشقان شهیادی

میزان مطلوب تخلخل وزن مخصوص مقاومت سایشی مقاومت فشاری جذب آب
MIN Petty 2.5 2.5 500 0.3
MAX 2.5 2.8 6 1500 1.5
جوشقان شهیادی 0.46 2.69 2.9 510 1.22

سنگ جوشقان دانه سیاه

سنگ جوشقان دانه سیاه
سنگ جوشقان دانه سیاه

سنگ جوشقان دانه سیاه حاوی زمینه رنگ سفید است. اما نقاط مشکی رنگ به صورت منظم و منتشر روی آن پراکنده شده است. سنگ جوشقان دانه سیاه در بخش هایی چون راه پله ، پارکینگ ، کف ساختمان و … مورد استفاده قرار می گیرد . سنگ جوشقان دانه سیاه از ارزانترین انواع سنگ جوشقان است.

سنگ جوشقان کالباسی

سنگ جوشقان کالباسی دارای زمینه آن نیز سفید بوده که لکه های زردی درون سطح آن پراکنده شده اند. البته این لکه های در اصطلاح کالباسی بسیار زیبا می باشند و در کنار هم قرار گرفتن آنها طرح های متنوعی ایجاد می کند.

سنگ جوشقان نوار قلبی

سنگ جوشقان نوار قلبی
سنگ جوشقان نوار قلبی

نوشته های مرتبط

منابع

کارگاه سنگ و بلوک ایران مرکز پخش و عرضه کننده انواع پودر سنگ، پودر سنگ جوشقان، مواد آبگریز، سنگهای دانه بندی شده و سنگهای تزئینی می باشد.

کیسه های پودر سنگ در بسته بندی های 30 کیلوگرمی عرضه می شود.

محصولات به تمامی نقاط کشور بنا به درخواست مشتری ارسال می گردد.

مدیریت فروش: یحیی حامدی

تماس با ما:

  • موبایل : 09127102557
  • پست الکترونیک : info@sang-co.ir
  • پایگاه اینترنتی : http://www.sang-co.ir
  • کانال تلگرامی : https://t.me/sang_co
  • تلگرام : @Yahya_Hamedi