تولید پودر سنگ

تولید پودر سنگ

چگونه می توان پودر سنگ تولید کرد؟

استحصال پودر سنگ در طبیعت بسیار ساده می باشد و از هر نوع سنگ سفید (مانند سنگ جوشقان و سنگ کریستال) که قابل کوبیده و میکرونیزه شدن باشد می توان پودر سنگ سفید (مانند پودر سنگ جوشقان و پودر سنگ محلات) تهیه کرد و از سنگهای رنگی نیز می توان پودر سنگ رنگی (مانند پودر گردویی، پودر قرمز، پودر لیمویی، پودر شکلاتی) تهیه کرد.

اما در سالهای گذشته بواسطه مصرف بالای سنگ در نمای ساختمان ها و ادارات و غیره برخی از تولید کنندگان پودر سنگ اقدام به استفاده از سنگ های ضایعات ساختمانی جهت تولید پودر سنگ می نمایند.

تولید پودر خاک سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی قابل انجام است. در روش طبیعی ، سنگ های پودر شده که معمولا در اثر سایش لایه های مختلف سنگی مختلف بر روی هم در محیط های خاصی مانند رودخانه ها ایجاد می شود ، جمع آوری و سرند می گردد. اما در روش صنعتی ، سنگ پس از استخراج از معدن به کارخانه منتقل شده و توسط فک های کوبشی قدرتمندی ، کوبیده و پودر می شود. سنگ دانه بندی شده ، سنگی است که با استفاده از ماشین (تجهیزات سنگ شکنی) به قطعات کوچکتر تبدیل می‌شود. قطعات خروجی از سنگ‌شکن در مرحله بعدی به قطعات کوچکتر تبدیل می‌شود. قطعات خروجی از سنگ شکن معمولا با استفاده از سرند به طبقات ابعادی مختلف تقسیم بندی می‌شوند که در محدوده ذرات نرم تا قلوه‌سنگ قرار می‌گیرد. 

منابع و مآخذ

کارگاه سنگ و بلوک ایران مرکز پخش و عرضه کننده انواع پودر سنگ، پودر سنگ جوشقان، مواد آبگریز، سنگهای دانه بندی شده و سنگهای تزئینی می باشد.

کیسه های پودر سنگ در بسته بندی های 30 کیلوگرمی عرضه می شود.

محصولات به تمامی نقاط کشور بنا به درخواست مشتری ارسال می گردد.

مدیریت فروش: یحیی حامدی

تماس با ما:

  • موبایل : 09127102557
  • پست الکترونیک : info@sang-co.ir
  • پایگاه اینترنتی : http://www.sang-co.ir
  • کانال تلگرامی : https://t.me/sang_co
  • تلگرام : @Yahya_Hamedi