سنگ تراورتن قرمز آذرشهر

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر یکی از بی نظیرترین تراورتن های دنیا محسوب می­ شود که مشابه آن در دنیا مشاهده نشده است. سنگ تراورتن قرمز آذرشهر به دو صورت موج دار (v) و بی موج (c) در ابعاد تایل و اسلب فرآوری می ­گردد. سنگ تراورتن قرمز آذرشهر در مقابل نور آفتاب، سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومت فشاری بالا از صیقل پذیری خوبی برخوردار است؛ بنابر­این برای کلیه فضاهای ساختمان از جمله نما، فضاهای داخلی و سنگ فرش مناسب بوده و همچنین در ساخت و فرآوری انواع مصنوعات سنگی و کارهای دکوراتیو از جمله مجسمه سازی، سنگ گیوتین و… کاربرد دارد. براقیت ، شفافیت بالا ،یکنواختی و رنگ ثابت از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن قرمز آذرشهر است. سنگ تراورتن قرمز آذرشهر در فرآیند تولید جهت پر کردن خلل و فرج از رزین و یا اپوکسی استفاده میشود. پالیشرهای این سنگ هر چه قدر مرغوب تر باشد شفافیت سنگ تراورتن قرمز آذرشهر بیشتر خواهد شد. 

از ویژگی های سنگ تراورتن قرمز آذرشهررا میتوان ،مقاومت سایشی زیاد ، شفافیت بالا و رنگ ثابت در معرض نور آفتاب نام برد. و از همه مهمتر چسبندگی خوبی که با ملات دارد باعث میگردد به هیچ وجه سنگ از نمای ساختمان جدا نگردد .

آنالیز سنگ تراورتن قرمز آذرشهر

میزان مطلوب وزن مخصوص مقاومت سایشی مقاومت فشاری جذب آب تخلخل
MIN 22.54000.13
MAX 2.54800310
قرمز آذرشهر2.6735062.48

مقالات مرتبط

منابع و مآخذ

 

کارگاه سنگ و بلوک ایران مرکز پخش و عرضه کننده انواع پودر سنگ، پودر سنگ جوشقان، مواد آبگریز، سنگهای دانه بندی شده و سنگهای تزئینی می باشد.

کیسه های پودر سنگ در بسته بندی های 30 کیلوگرمی عرضه می شود.

محصولات به تمامی نقاط کشور بنا به درخواست مشتری ارسال می گردد.

مدیریت فروش: یحیی حامدی

تماس با ما:

  • موبایل : 09127102557
  • پست الکترونیک : info@sang-co.ir
  • پایگاه اینترنتی : http://www.sang-co.ir
  • کانال تلگرامی : https://t.me/sang_co
  • تلگرام : @Yahya_Hamedi