دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران با حضور بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در نیم‌ور محلات افتتاح شد.

محمدحلاجیان در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با افزایش تعداد شرکت کننده و حضور چشمگیر معادن ایران و با حضور بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹۰ هزار مترمربع افتتاح شد.

وی افزود: امسال نمایشگاه دارای جایگاه بین المللی بوده و در رنکینگ ۸ نمایشگاه برتر دنیا قرار خواهد گرفت.

حلاجیان تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار تن سنگ کوپ از بیش از 200 معدن ایران از 18 استان کشور در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی بیان کرد: از نکات فوق العاده مهم در این نمایشگاه برگزاری اولین نمایشگاه تعمیق ساخت داخل صنعت سنگ کشور با هدف توسعه و توانمندسازی صنایع داخلی صنعت سنگ به منظور تامین و تجهیز بخش فرآوری سنگ و استخراج معادن سنگ است که همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سنگ افتتاح شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد وزارت صمت در خصوص حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از خروج ارز به جهت ورود تجهیزات، لوازم و مواد مصرفی و ماشین آلات این حوزه، وزارت صمت پروژه ای را با عنوان تعمیق ساخت داخل تعریف کرده است.

حلاجیان بیان کرد: از طریق ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، تمامی اتاق های بازرگانی کشورهای مختلف و رایزنان تجاری و سفرای آنها به این نمایشگاه دعوت شدند و در این خصوص رایزنانی از ویتنام، الجزایر، ترکمنستان و افریقای جنوبی در دومین روز نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین حضور نمایندگانی از نمایشگاه های خارجی از جمله ایتالیا، هند، چین و ترکیه و حضور ۳۰ انجمن و تشکل در حوزه سنگ از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

مدیراجرایی نمایشگاه سنگ محلات و نیمور خاطرنشان کرد: دعوت از مجموعه های پیکرتراش از دیگر برنامه‌های ویژه است که با هدف نمایش ارتباط هنر و صنعت انجام شده و به همین منظور از اساتید بزرگ این حوزه با هدف استفاده بهینه و ایجاد ارزش افزوده از ضایعات سنگ دعوت شده است.

حلاجیان اصافه کرد: برگزاری دومین جلسه میز سنگ کشور نیز در این نمایشگاه انجام خواهد شد تا به بررسی مشکلات و موانع حوزه صادرات سنگ تزئینی پرداخته شود.

فرماندار محلات نیز در این مراسم گفت: در ۱۱ دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه، فراز و فرودهایی وجود داشت اما دوره دوازدهم با قوت بیشتری در حال برگزاری است. بخش خصوصی به این حوزه ورود کرده و نیازمند کمک است و باید دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها باشند.

حسن قمری افزود: به منظور اینکه نمایشگاه بین المللی سنگ در تراز کشور و منطقه برگزار شود نیاز است سازمان توسعه و تجارت در این راستا کمک لازم را انجام دهد و در واقع ارتقای جایگاه این نمایشگاه مهمترین مطالبه از این سازمان است.

منابع و مآخذ

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات

 

کارگاه سنگ و بلوک ایران مرکز پخش و عرضه کننده انواع پودر سنگ، پودر سنگ جوشقان، مواد آبگریز، سنگهای دانه بندی شده و سنگهای تزئینی می باشد.

کیسه های پودر سنگ در بسته بندی های 30 کیلوگرمی عرضه می شود.

محصولات به تمامی نقاط کشور بنا به درخواست مشتری ارسال می گردد.

مدیریت فروش: یحیی حامدی

تماس با ما:

  • موبایل : 09127102557
  • پست الکترونیک : info@sang-co.ir
  • پایگاه اینترنتی : http://www.sang-co.ir
  • کانال تلگرامی : https://t.me/sang_co
  • تلگرام : @Yahya_Hamedi